Sponsoren / Vrienden van het HBM

Word Vriend van het Hoorns Byzantijns Mannenkoor en steun het koor met een jaarlijkse donatie. Wij gaan uit van een minimum van €40,= per jaar.

Wij stellen daar dan ook wat tegenover.

U ontvangt van ons een donateurskaart die twee personen het recht geeft, alle door het koor zelf georganiseerde concerten te bezoeken.
Uw donateurschap geldt voor één jaar, d.w.z. vanaf de datum van donatie tot en met  dezelfde datum van het opvolgend jaar.
Het Hoons Byzantijns Mannenkoor stel zich tot doel meerdere malen per jaar zelf een concert te organiseren.

U kunt zich aanmelden door middel van een email , waarin u uw adresgegevens en de hoogte van de donatie vermeldt.
Als u vervolgens uw donatie stort op de rekening NL33ABNA0869317555  ABNAMRO te Heerhugowaard, t.n.v. het Hoorns Byzantijns Mannenkoor, onder vermelding van donatie, wordt de donateurskaart u per omgaande toegezonden.

(Heeft u een onderneming, dan is het mogelijk om vermeld te worden op deze website en in programmaboekjes die de bezoekers ontvangen bij zelf te organiseren concerten. Deze concerten worden goed bezocht en naam en logo zullen tijdens de concerten goed bekeken worden.
Uw sympathie en bijdrage, vanaf 100 euro, wordt zeer op prijs gesteld, voor informatie kunt u zich ook melden via bovenstaande emailadres )

Uitgebrachte CD’s

Hoorns Byzantijns Mannenkoor